Mi a legnehezebb rész egy csupasz punci kinyalásában?
- Mi a legnehezebb rész egy csupasz punci kinyalásában?
- Mi?
- Visszarakni a pelenkát.
- Mi a legnehezebb rész egy csupasz punci kinyalásában?
- Mi?
- Visszarakni a pelenkát.
- Hány csecsemő kell egy fal befestéséhez?
- Hány?
- Attól függ, milyen erősen dobálod őket.
- Mi történik, ha berakod a csecsemőt a mikróba?
- Mi?
- Nem tudom, mindig becsukom a szemem maszturbálás közben.
- Mi a különbség a hagyma és a csecsemő között?
- Mi?
- Amikor a hagymát felvágom, akkor sírok.
- Eláruljam, honnan tudom biztosan, hogy a nővéremnek megvan?
- Na, honnan?
- Érzem a vér ízét apám farkán.
- Mi a különbség a dinnye és a csecsemő között?
- Mi?
- Az egyiket vicces összetörni egy nagy kalapáccsal, a másik pedig egy dinnye.
- Mi a különbség a tejföl és egy halott csecsemő között?
- Mi?
- A tejfölt nem dugom meg, mielőtt megeszem.
- Mi viccesebb annál, mint ledobni egy csecsemőt egy helikopterről?
- Mi?
- Felfelé dobni.
- Hány halott csecsemő kell egy villanykörte kicseréléséhez?
- Mennyi?
- Háromnál biztos több, mert a pincémben még sötét van.
Egy ötgyerekes apa játékot nyer egy sorsoláson. Hazaviszi, és megkérdezi a gyerekeitől:
- Na, gyerekek, ki a legengedelmesebb, ki nem felesel anyával, ki az, aki mindig szót fogad neki?
A gyerekek lemondóan legyintenek:
- Oké, apa, akkor tiéd a játék.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és azt mondod: "Fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Direct Marketing.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és megszerzed a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod:
"Szia, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Telemarketing.
Barátaiddal vagy egy partin és meglátsz egy fantasztikus lányt. Egyik barátod odamegy hozzá és rád mutatva így szól:
"Ő fantasztikus az ágyban".
Ez a Reklám.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Fölállsz, megigazítod a
nyakkendődet, odamész hozzá és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtót, fölveszed a táskáját miután ő elejtette. Felajánlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod:
"Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez Public Relations (PR).
Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltod: "Fantasztikus vagyok az ágyban!"
Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Ő odamegy hozzád és így szól: "Hallom, fantasztikus vagy az ágyban".
Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja: "Hááát, tényleg fantasztikus vagy az ágyban!"
Akkor az a vásárlói elégedettség.
És ha hozzád megy, akkor az a márkahűség!
Választás utáni jó tanács:
Ne lopj! - a kormány nem tűri a konkurenciát.
- Mondd, mama, az ember a majomtól származik?
- Igen, kisfiam.
- És melyik ember vette észre, hogy ő már nem majom?