Süketség

A nagyapám nagyot hall, ezért mindig szájról olvas. Nem bánnám én, hogy szájról olvas, csak sárga szövegkiemelőt használ.

196 pont

További viccek:

Különbség

- Mi a különbség egy ügyvéd és egy pióca között?
- ???
- A pióca abbahagyja a vérszívást, ha már a halálodon vagy.

MEDVEFOGÓ

Az udvarhelyi vásártéren,
Két székely ül egy szekéren.
Az egyiket hívják úgy, hogy Pali,
A másik neve legyen Dani.
Pali, ö a gazdagabb,
(az is lehet fiatalabb)
Pénze annyi mint a pelyva,
A takarékba, bepakolva.
Esznek, isznak, beszélgetnek.
Mondja Dani:
"Hallod Pali,
Jó barátom vagy te nékem,
Segítenél, hogyha kérem?
Áruld el annak a titkát,
Hogy miből tartassz el te, titkárt."
Mosolyogva mondja Pali:
"Hát ide figyelj komám Dani,
Amint tudod vadászgatok,
a hegyekbe sokat kóbórolok,
Ha meglátok egy barlangot,
Bekiáltok, jó nagyot,
Ha kijön egy nagy barnamedve,
A puskámtól lesz leterítve,
A bőrét azt meg eladom az udvarhelyi piacon."
Egyet gondol, szegény Dani,
Elmegy ő is kipróbálni,
Hát, ha beválik komája meséje
És feljön az ő szerencséje.
Két hét mulva találkoznak.
Tolokocsiban ül Dani,
Azt kérdezi tőle Pali:
"Hát barátom, veled mi lett,
Mi volt az ami úgy tönkretett"
"Jaj te Pali ne is kérdezz,
Hogy lehettél, erre képes,
Felmentem a hegyekbe,
Mélyen be egy erdőbe,
Bekiálték egy barlangba
(Menjél komám te a francba),
Még jó, hogy nem jött rám a dili,
Mikor kijött egy INTERCITY"

- Bementem tegnap a fogadóirodába.- És...

- Bementem tegnap a fogadóirodába.
- És mi volt?
- Elhajtottak a francba. Azt mondták, nem tudnak nekem fogat adni.

Magyarázat

Biológia órán, a tanító néni kérdezi:
- Ki tudja, hány csúcsa van a tüdőnek?
Pistike:
- Tanár néni, kettő.
- Igen, de honnan tudod?
- Láttam, amikor a nővérem mosakodott.

Marketing fogalmak

Marketing definíciók:

1) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a DIRECT MARKETING.

2) Bulin vagy egy pár haverral és látsz egy jó nőt; egyikük odamegy hozzá és azt modja neki: "Az a fickó isteni az ágyban!".
Ez az ADVERTISING.

3) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a TELEMARKETING.

4) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felismered, odamész hozzá és felfrissítve emlékezetét azt mondod neki: "Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?".
Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMNENT.

5) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felállsz, megigazítod a ruhádat, odamész hozzá és egy pohár pezsgőt töltesz neki, kinyitod az ajtót, amikor kimegy, lehajolsz a táskájáért, mikor leejti, odanyújtasz neki egy cigarettát és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Mindez a PUBLIC RELATIONSHIP.

6) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád és azt mondja neked: "Hallom, isteni vagy az ágyban!".
Ez a BRANDING...a márkanév hatalma.

7) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád és azt mondja: "Isteni vagy az ágyban!".
Ez a COSTUMER SATISFACTION.

Panasz

- Pincér! Ez a pörkölt gyalázatos! Azonnal hívja ide az étterem vezetőjét!
- Nem lehet, uram, most nincs bent a főnök.
- Hát hol van?
- Éppen a szomszéd étteremben ebédel.

Vizsgálat

- Ma voltál az orvosnál felülvizsgálaton? - kérdezi a férj a feleségétől.
- Igen, de csak alul vizsgált meg.

Ismerkedési kísérlet

- Bocsánat, kisasszony, az az érzésem, hogy már láttam magát valahol!
- Nincs kizárva, én elég gyakran vagyok valahol.