Piff-paff-puff

1: Piff-paff-puff
2: Piff-paff-puff
3: Piff-paff-puff
4: Piff-paff-puff
5: Piff-paff-puff
6: Piff-paff-puff
7: Piff-paff-puff
8: Piff-paff-puff
9: Piff-paff-puff
10: Piff-paff-puff
11: Piff-paff-puff
12: Piff-paff-puff
13: Piff-paff-puff
14: Piff-paff-puff
15: Piff-paff-puff
16: Piff-paff-puff
17: Piff-paff-puff
18: Piff-paff-puff
19: Piff-paff-puff
20: Piff-paff-puff
21: Piff-paff-puff
22: Piff-paff-puff
23: Piff-paff-puff
24: Piff-paff-puff
25: Piff-paff-puff
26: Piff-paff-puff
27: Piff-paff-puff
28: Piff-paff-puff
29: Piff-paff-puff
30: Piff-paff-puff
31: Piff-paff-puff
32: Piff-paff-puff
33: Piff-paff-puff
34: Piff-paff-puff
35: Piff-paff-puff
36: Piff-paff-puff
37: Piff-paff-puff
38: Piff-paff-puff
39: Piff-paff-puff
40: Piff-paff-puff

Így győzte le Alibaba a negyven rablót...

768 pont

További viccek:

Sosem hallottam róla...

A pápa meghal és felmegy a mennybe. Bekopog az ajtón. Kiszól Szent Péter:
-Ki az?
-Én vagyok a pápa.
-Pápa... Pápa... Sosem hallottam róla.
-Hát én vagyok a katolikus egyház vezetője!
-Milyen katolikus egyház?!
-Én vagyok Isten helyettese a Földön!
-Tudja mit? Megkérdezem a főnököt.
Megkérdezi Szent Péter az Istent, de ő sem hallott ilyen dolgokról. Megkérdezik Jézust is, aki megnézi a papírjait. Pár perc múlva meglepett tekintettel lép ki az irodájából.
-Ez hihetetlen! Emlékeztek még arra a horgász-halász egyesületre, amit 2000 éve alapítottam buliból? Még mindig létezik...

Miért füstöl a kórház kéménye ? -Mert fő

Miért füstöl a kórház kéménye ?

-Mert fő az egészség.

Kacsa

- Hol fürdik a kacsa?
- ???
- TÁS-kádban.

Joe

Nő a gyóntatófülkében:
- Atyám, vétkeztem, tegnap reggel együtt háltam Joe-val.
- Jól van, három miatyánkot elmondasz és 500 Ft a perselybe.

Kicsit később egy másik nő érkezik:
- Atyám, vétkeztem, tegnap délután együtt háltam Joe-val.
A pap kicsit meglepődik:
- Jól van lányom, öt miatyánkot elmondasz és 1000 Ft a perselybe.

Hamarosan újabb nő érkezik:
- Atyám, vétkeztem, tegnap egész este együtt voltam Joe-val.
A pap már furcsállja dolgot:
- Jól van lányom, tíz miatyánkot elmondasz és 1500 Ft a perselybe.

Kicsit még később:
- Atyám...
- Persze, persze, te is megismerkedtél Joe-val és lefeküdtetek...
- Nem atyám, én vagyok Joe. Elosztjuk felébe a persely tartalmát vagy átmegyek egy másik plébániához...

Család

Fürdik a család. Apuka, anyuka, és a kislányuk. A kislány egyszercsk felkiált:
- Apu nekem mikor lesz olyan a lábam között?
- Majd ha anyád kimegy!!

Monopoly

Gyerekként imádtam a Monopoly társasjátékot, mindent abból tanultam meg a kapitalizmusról. Nincs is jobb módszer ennél, hogy a gyerekek megismerjék a gazdasági életet. Még most felnőttként is szeretek vele játszani, de néhány kérdés szöget ütött a fejembe.
Például: Ha már van egy csomó pénzem, meg egy tucat ingatlanom, akkor minek autózok még mindig körbe-körbe?

Nyomtáv

Az amerikai vonatok nyomtáva (a sínek közötti távolság) pontosan 143,5 cm (4 láb és 8,5 inch). De vajon mi az oka annak, hogy ez a távolság pont ekkora lett? Mi olyan vonzó ebben a számban?

A válasz meglehetősen egyszerű és könnyen kitalálható: az USA-beli nyomtáv pontosan megegyezik az Angliában használatos nyomtávval, mivel az első vonatokat angliai bevándorlók kezdték építeni az Újvilágban.
Na jó, de ettől a kérdés még kérdés marad. Most azt kell megválaszolni, hogy Angliában miért lett 143,5 cm a nyomtáv. Azért, mert az első vonatokat Angliában azon tervek és sablonok szerint készítették, amelyeket a hintók és kocsik gyártására is használtak. Így hát felmerül a kérdés, hogy a hintók és kocsik nyomtáva miért lett pont 143,5 cm?
A válasz megint nagyon logikus: ha más lett volna a nyomtáv, akkor ezek a járgányok nagyon hamar tönkrementek volna az angliai kőutakon, mivel azokban, pont ilyen távolságra, volt két vájat, melyeket a régebben ott járt kocsik vájtak ki. Nem meglepő azonban, hogy az Angliában található kőutakat, szinte egytől egyig, az ókori Róma építtette. A kőutakba vájt vájatokat pedig az első római kocsik és harci szekerek vájták. Már az ókori rómaiak is szabványok szerint építették az utakat és a harci szekereket, ezért aztán mind ugyanakkora lett, ami a vájatok távolságának egyformaságát is maga után
vonta. A vájatok aztán évszázadokon keresztül kényszerítették az utókor járműtervezőit az ősi szabvány betartására.
A tanulság tehát, hogy ezek után, ha azt kérdézed, hogy ki a fene rittyentette ezt vagy azt a számot (pl. 143,5 cm), még az is lehet, hogy pont rátapintottál a valóságra: a római kocsik távolsága ugyanis pont azért lett akkora, amekkora, hogy két ló hátsója kényelmesen elférjen egymás mellett a kocsi előtt.

Megvan hát a válasz! Római lovak fara szülte ezt a különleges számot. Ha pedig már eléggé izgalomba jöttél attól, hogy birtokába jutottál a modern világ egyik nagy titkának, még egy adalék: bizonyára láttad már azt a két vastag rakétát az amerikai űrrepülok oldalán, felszállás közben. A nevük Solid Rocket Boosters (SRB). Ez a két rakéta hajtja fel az űrbe az űrhajót. A rakétákat a Utahi "THIOKOL" gyárban gyártják, és tervezői sokkal, de sokkal vastagabbra szerették volna csinálni. A probléma csupán az volt, hogy a rakétákat vonaton kellett a kilövőállomásra szállítani. A vonat pályája néhány olyan szűk alagúton keresztül vezet, hogy a sinek épphogy elférnek benne. Ezért aztán a rakéta sem lehetett szélesebb, mint a nyomtáv.

Így esett meg, hogy a világ egyik legfejlettebb technológiájával gyártott rakétájának a szélességét egy római ló hátsó fele határozta meg...

Arab p***ófilm

- Mi a címe az arab p***ófilmnek?
- ???
- Ne menj el KORÁN!