Móricka
Tanárnő: - Móricka! Mikor volt a mohácsi csata?
Móricka: - Tanárnő...! Irígylem a problémáit!
Tanárnő: - Móricka! Mikor volt a mohácsi csata?
Móricka: - Tanárnő...! Irígylem a problémáit!
- Mi a hasonlóság a férfi és a hűtőtáska között?
- ???
- Töltsd meg mind a kettőt sörrel, és magaddal viheted őket, ahová akarod.
Az villamosmegállónál a skót felszól a kalauznak:
- Mennyibe kerül az utazás a vasútállomásig?
- Négy penny.
- És félútról?
- Két penny.
A skót persze nem száll fel, hanem rohan a villamos után. Amikor már lefutott vagy öt megállónyit, nagyon ki van készülve, így ismét megkérdezi a kalauzt:
- Most mennyibe kerül az állomásig?
- Hat penny.
- Az hogy lehet? Azt mondta, hogy félútról csak két penny!
- Igen, de az állomás az ellenkezõ irányban van.
- Uram, Önt feltétlenül meg kell műteni.
- Azt már nem, doktor úr! Inkább meghalok!
- Nézze, az egyik nem zárja ki a másikat.
- Milyen az abszolút vasutas házaspár?
- Eva Peron, Charlie Sheen.
A bíró az ítélethirdetés után odaszól a visszaesõ vádlotthoz:
- Remélem ez volt az utolsó alkalom, hogy itt találkoztunk!
- Miért, nyugdíjba készül a bíró úr?
Remekül vette észre Somogyi, hogy üres a labda.
Úgy megy át a védelmen, mint vaj a késen.
Ezt gyorsan felírom, aztán folytathatjuk tovább a mérkőzést.
A kezdőrúgás fontos lesz, mert ezzel kezdődik a mérkőzés.
Azt mondja egy anya a lányának:
- Annak örülnék legjobban, kislányom, ha egy régészhez mennél feleségül.
- Miért pont egy régészhez?
- Mert minél öregebb leszel, annál többre tart majd.
Marketing definíciók:
1) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a DIRECT MARKETING.
2) Bulin vagy egy pár haverral és látsz egy jó nőt; egyikük odamegy hozzá és azt modja neki: "Az a fickó isteni az ágyban!".
Ez az ADVERTISING.
3) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a TELEMARKETING.
4) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felismered, odamész hozzá és felfrissítve emlékezetét azt mondod neki: "Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?".
Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMNENT.
5) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felállsz, megigazítod a ruhádat, odamész hozzá és egy pohár pezsgőt töltesz neki, kinyitod az ajtót, amikor kimegy, lehajolsz a táskájáért, mikor leejti, odanyújtasz neki egy cigarettát és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Mindez a PUBLIC RELATIONSHIP.
6) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád és azt mondja neked: "Hallom, isteni vagy az ágyban!".
Ez a BRANDING...a márkanév hatalma.
7) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád és azt mondja: "Isteni vagy az ágyban!".
Ez a COSTUMER SATISFACTION.