Anyós
Két kannibál beszélget a kiadós vacsora után. Az egyik fájó gyomrára szorítja a kezét, és így szól:
- Megettem az anyósomat, és még mindig nem ért egyet velem.
Két kannibál beszélget a kiadós vacsora után. Az egyik fájó gyomrára szorítja a kezét, és így szól:
- Megettem az anyósomat, és még mindig nem ért egyet velem.
- Hol dolgozol?
- Sehol.
- Akkor mit csinálsz?
- Semmit.
- Hát, ez jó kis foglalkozás!
- Kitűnő, csak nagy a konkurencia.
- Mi a különbség egy ügyvéd és egy pióca között?
- ???
- A pióca abbahagyja a vérszívást, ha már a halálodon vagy.
- Mondjál gyorsan egy egzotikus fűszert!
- Gulyáshoz kell?
- Nem. Keresztrejtvényhez!
A papot megszólítja az egyik hívõ:
- Atyám, Ön szerint helyes dolog más nyomorúságából hasznot húzni?
- Dehogyis fiam.
- Akkor adja vissza azt a húszezer forintot, amit tavaly az esküvõnk elõtt adtam Önnek...
A szőke meg a barna együtt videóznak: A filmben egy hapsi áll a felhőkarcoló tetején, és ugrani akar, mikor a barna gyorsan kikapcsolja a videot, és azt mondja:
- Fogadjunk!
Mire a szőke:
- Mit?
- Fogadjunk, hogy leugrik-e, vagy nem.
- OK, én azt mondom nem ugrik!
- Én meg azt mondom ugrik.
A barna bekapcsolja a videót, a hapsi ugrik, és meghal. Azt mondja erre a barna:
- Nézd, te a barátnőm vagy és nem akarlak átcseszni, én már láttam ezt a filmet és ezért tudtam, hogy le fog ugrani.
- Hááát, én is láttam már, de nem gondoltam, hogy másodszorra is ilyen hülye lesz, hogy leugrik.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és azt mondod: "Fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Direct Marketing.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és megszerzed a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod:
"Szia, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Telemarketing.
Barátaiddal vagy egy partin és meglátsz egy fantasztikus lányt. Egyik barátod odamegy hozzá és rád mutatva így szól:
"Ő fantasztikus az ágyban".
Ez a Reklám.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Fölállsz, megigazítod a
nyakkendődet, odamész hozzá és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtót, fölveszed a táskáját miután ő elejtette. Felajánlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod:
"Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez Public Relations (PR).
Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltod: "Fantasztikus vagyok az ágyban!"
Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Ő odamegy hozzád és így szól: "Hallom, fantasztikus vagy az ágyban".
Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja: "Hááát, tényleg fantasztikus vagy az ágyban!"
Akkor az a vásárlói elégedettség.
És ha hozzád megy, akkor az a márkahűség!
- Mi a különbség az óra és a térkép között?
- Az órán ott van dél, ahol a térképen Észak.
Ezelőtt minden különösebb ok nélkül dohányoztam, ittam és káromkodtam.
Mióta ennél az új cégnél dolgozom, jó okom van rá!