További viccek:
Terhes szöszi
Egy szőke nőt szülni viszinek a mentőkocsival. Az orvos kérdezi tőle:
- Hányadik gyereke lesz asszonyom?
- A második.
- Az elsőt hüvelyi úton szülte?
- Nem, a Tétényi úton...
Sherlock és Watson
Sherlock Holmes és dr. Watson túrázni mennek, felállítják a sátrukat, és elalszanak.
Néhány óra múlva Holmes felébreszti hűséges társát:
- Watson, nézzen fel az égre és mondja meg, mit lát!
- Millió csillagot látok.
- És mit mond ez önnek?
Watson eltöpreng egy darabig.
- Asztronómiai szempontból ez azt jelenti, hogy milliónyi galaxis létezik, és potenciálisan milliárdnyi bolygó. Asztrológiailag ez azt jelenti, hogy a Szaturnusz az Oroszlánban áll. Az idő tekintetében ez azt jelenti, hogy körülbelül negyed négy van. Teológiai szempontból ez a bizonyíték arra, hogy az Úr mindenható és hogy mi kicsinyek és jelentéktelenek vagyunk. Meteorológiai nézőpontból ez arra enged következtetni, hogy holnap gyönyörű napunk lesz. És Önnek mit mond ez?
- Watson, maga idióta! Valaki ellopta a sátrunkat!
Állás
Kovács egy állásinterjún vesz részt.Így szól a munkaadó:
- Tudja, erre a pozícióra, amit meghirdettünk, egy felelősen gondolkodó személyre van szükség.
- Akkor ez pont nekem való állás. - feleli Kovács. - Az előző munkahelyemen, ha bármi rosszul sikerült, mindig azt mondták, hogy én vagyok érte a felelős.
Mórickát is a gólya hozta
Megkérdezi Móricka az apukáját:
- Apa! Engem is a gólya hozott?
- Igen kisfiam!
- És anya szép volt?
- Igen kislányom!
- Akkor miért a gólyát b**ztad meg?
- Mi a hasonlóság a nõgyógyász és a...
- Mi a hasonlóság a nõgyógyász és a filmkritikus között?
- ???
- Mindketten ott keresik a hibát, ahol mások az örömöt...
Bókolás - nem jól csinálod
Lány:
- Drágám! Mondj valamit, amitől igazán nőnek érezhetem magam!
Fiú:
- Lövésed sincs a hátrafelé tolatásról!
Marketing definíciók:
Marketing definíciók:
1) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Odamész hozzá és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a DIRECT MARKETING.
2) Bulin vagy egy pár haverral és látsz egy jó nõt; egyikük odamegy hozzá és azt modja neki: "Az a fickó isteni az ágyban!".
Ez az ADVERTISING.
3) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a TELEMARKETING.
4) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Felismered, odamész hozzá és felfrissítve emlékezetét azt mondod neki: "Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?".
Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMNENT.
5) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Felállsz, megigazítod a ruhádat, odamész hozzá és egy pohár pezsgõt töltesz neki, kinyitod az ajtót, amikor kimegy, lehajolsz a táskájáért, mikor leejti, odanyújtasz neki egy cigarettát és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Mindez a PR.
6) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Odajön hozzád és azt mondja neked: "Hallom, isteni vagy az ágyban!".
Ez a BRANDING... a márkanév hatalma.
7) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Odajön hozzád és azt mondja: "Isteni vagy az ágyban!".
Ez a COSTUMER SATISFACTION.
Mi az?
- Mi az ? Amikor kell kidobjuk,amikor nem kell felszedjük ?
- Horgony.