További viccek:

Katolikus iskola

A kissrác rosszul tanul az iskolában, ezért az apja megfenyegeti, hogy ha továbbra is rosszul tanul, átíratja egy Keresztény iskolába. A srác nem veszi komolyan a fenyegetést, az apja viszont beváltja az ígéretét.
Csodák csodájára a srác az év végén szín ötös bizonyítvánnyal jön haza a Katolikus iskolából. Kérdezi is tőle az apja, hogy ez hogyan lehetséges. Mire a srác:
- Tudod apu, ketten vagyunk zsidók az osztályban, a másik a tábla fölött keresztre van feszítve. Itt nem babra megy a játék!

96,97...

A szöszi fürdőszobájából:
95, 96, 97, 98, 99… segítség százlábúúúú!

Galamb

- Anyu, nézd, ott egy galamb! Van nálad egy kis száraz kenyér?
- Nincs. Edd meg kenyér nélkül.

Felhívás Tudományos Kutatásra

Tisztelt Uram!

Felkérem az alábbi tudományos kutatásban, munkában való közreműködésre, belátása szerint.

A kutatás tárgya: a Nők légzésének tanulmányozása.

Mint a tudományban megszokott és közismert, egy vizsgálatot, egy tudományos kutatást mindenképpen matematikai úton is követni, kísérni kell, és minél előbb elengedhetetlen definiálni az állítást, hogy az megközelíthető legyen a későbbiekben, mint egy definiált constans-ként.
Én kutatásom fő tárgyának a nő légzésének vizsgálatát tűztem ki. Az alábbiakban eddigi kutatásaim részeredményét kívánom feltárni, mint egy útmutatóként az engem követni szándékozóknak, illetve a tovább elemzés alapjaként.
Tekintettel arra, hogy ilyen precíz, nagy figyelmet, alaposságot és hozzáértést igénylő munkát sem a Sonda Ipsosra sem más statisztikai kutató cégekre nem mertem rábízni, így munkám során a saját szondám eredményeire támaszkodtam. Így tehát vizsgáljuk meg először a Nőt, mint testet!
Tüzetes átvizsgálás során feltételezések sora következhet, a légzéssel kapcsolatban: Hol találhatók a légzésre alkalmas rések, levegő bejáratok, szervek? Először én a legrejtettebb testrészt vettem szemügyre, ami azonnal gyanússá vált. Bozontba rejtőzködve búvik meg, kis domb közepén húzódik, bár egyes vadregényes esetekben, mint bozót nélküli oázis domborodik két ránc között, és mint a test aktív része, feltételeztem, hogy légzés ezen a szerven keresztül is történhet. Tehát matematikai megközelítéssel TEGYÜK FEL HOGY
történik légzés ezen a testrészen át. Inverz eljárást alkalmazok, nevezetesen azt vizsgálom, mi a következménye, ha nincs lehetősége ennek a szervnek a légzésre? Azaz első megközelítésben próbáljuk elzárni a szervi egység feltételezett légzési útvonalát. A bizonyítási eljárást minden egyeden el kellene ugyan végezni, de sajnos a lehetőségek, és az idő korlátoz ebben ezért csak szúróprób**zerű kutatást végeztem. A testrész, ill. szerv egyedi nyelven beszél és ezt ismerve, s vele hatékony verbális kommunikációba bocsátkozva, megközelíthetővé válik, sőt önként készséget mutat a kutatás elvégzésére, amit én a következőképpen folytattam eddig: Tekintettel arra hogy rendelkezésemre áll egy olyan szerv amivel e testrészt a levegővétel lehetőségétől hermetikusan el tudom zárni, először így próbálom a légzést tanulmányozni.
A feltételezés azonnal beigazolódni látszik, ugyanis a tanulmányozás alatt lévő személy légzése ettől a pillanattól kezdve határozottan kapkodóvá válik. A minél hatékonyabb és meggyőzőbb eredmény reményében, mintegy RANDOM-szerűen de mégis behatárolt intervallumban változtatva az elzárás amplitúdóját, és időtényezőjét az elzárási mélység ilyeténképpen való változtatásával folytatom a kísérletet. A reakció ebben az esetben is fantasztikusan igazolónak tűnik, ugyanis a vizsgálat alatt lévő egyed légzése ettől a fajta vizsgálattól össze-vissza kapkodóvá válik. Egyes esetekben a fuldokláshoz közelítő légszomj tapasztalható.

Bizonyos idejű kísérletezés után jön a döntő bizonyíték: egy adott pillanatot követően megszüntetem az elzárást és ettől a légzés kisvártatva a normális ütembe tér vissza. Fenti kísérletet néhányszor igyekeztem megismételni.
Bár mint már említettem a teljesen hiteles bizonyításhoz ez esetben N számú kiválasztott egyeden lenne kívánatos a kísérlet elvégzése, - a véletlen generátor helyett alkalmasabb az egyszerű szemrevételezéses kiválasztás -, aminek folyamán, egy kísérleten belül is több ismétlő vizsgálat indokolt.
A Gauss féle eloszlási görbe figyelembevételével az eredmény egyértelműen azonosnak tekinthető. Tehát egyértelműen megállapítom, hogy a NŐK ezen a bozontba rejtett testrészükön át is lélegeznek. Tekintettel, arra hogy a kutatás ebben a fázisában valószínű, hogy a Tudományos Akadémia elé még nem tálalható, ezért ezúton felkérem potenciálisan ambiciózus férfitársaimat, társkutatás végzésére az adott területen, aminek eredményét adott esetben tudományos konzílium formájában, tapasztalatcserével kiegészítve tovább elemezhetjük.

Ki kell emelnem azt a tényt miszerint egy rendkívül nagy körültekintést, megfontoltságot és figyelmet igénylő kísérletsorozat egy fázisáról van szó. Ennek megfelelően szorgos előkészítő munkára és kellő titoktartásra számítok a kutatásban résztvevő felkért társkutatók részéről is.
(A kutatás alanyairól nem is beszélve.)
Előirányzott következő kutatási terület ugyancsak a légzés vizsgálata, de a szokásos légút részleges elzárásával.

Tisztelt Uram!
Felkérem társkutatóként közreműködésre, azzal a kitétellel, hogy eredményéről beszámol nekem mint a kutatási sorozat kezdeményezőjének, és jelentését megfelelő időközönként hozzám eljuttatja. Természetesen a személyes tapasztalat cserének sem vagyok ellene.

Üdvözlettel: Lacikaci a Szorgos Tudományos Munkatárs.

- És mondja, kisasszony, miért nem kiabált,

- És mondja, kisasszony, miért nem kiabált, amikor a vádlott megerőszakolta?
- Kiabáltam én, bíró úr, csak halkan, nehogy a másik szobában az anyukám felébredjen.

Rajzok

Tanár: Gyerekek! Rajzoljunk valamit a táblára olyan módon, hogy valaki elkezdi és mindenki kiegészíti egy kicsit.
Kimegy az első gyerek, és rajzol:

Tanár: Nagyon jó! Ez mit ábrázol?
Első gyerek: Ez egy ablak.
Kimegy a második diák is, kiegészíti a rajzot:

Tanár: Nagyon jó! Ez mit ábrázol?
Második gyerek: Ez egy ház az ablak körül.
Kimegy a harmadik nebuló is, kiegészíti az ábrát:

Tanár: Nagyon jó! Ez mit ábrázol?
Harmadik gyerek: Ez a nap a ház felett.
Jön a következő, rajzol:

Tanár: Nagyon jó! Ez mit ábrázol?
Negyedik gyerek: Ez a havat ábrázolja, ami megolvadt a ház tetején a napsütéstől.
Tanár: Gyerekek, nagyon ügyesek voltatok.
Ekkor észreveszi a jelentkező Pistikét - aki nagy mókamester - és megkérdezi.
- Pistike te még ki tudod egészíteni ezt a rajzot?
Pistike kimegy a táblához és rajzol:

Tanár: Ez nagyon érdekes Pistike. Mit ábrázol a rajz?
Pistike: Ez a faterom a zuhanyzóban amint a szappant keresi.

Skót duda vs. hagyma

- Mi a különbség egy skót duda és egy hagyma között?
- Senki nem sír, amikor feldarabol egy skót dudát.

Tanár-szülő:

Tanár-szülő:
"Katika nem tud olvasni!"
"Ha tudna, nem járatnám iskolába."